De praktijken van telsell

Ter illustratie van hoe Telsell met zijn klanten omgaat, hieronder onze eenmalige ervaring met dit bedrijf;

  1. op 3/9 bestelling geplaatst via de website: product kost 69,95 plus verzendkosten 6,95 plus garantieservice 2,50 is totaal 79,40
  2. op 5/10 wordt per email gemeld dat de bestelling is verzonden
  3. op 8/10 arriveert de bestelling
  4. op 9/10 sturen we de bestelling  aangetekend terug, kosten 8,50
  5. op 12/10 arriveert de bestelling weer bij telsell, getuige het bewijsje dat we later van TNT ontvangen
  6. na een emailwisseling met telsell meldt deze dat op 13/10 door hun de retourstorting is goedgekeurd… en dan komt het: volgens de regels van telsell geldt voor die terugstorting een termijn van  maar liefst 35 werkdagen!
  7. op 15/11 ontvangen wij weer  69,95 op de rekening.

Al met al heeft deze actie dus van 3 september tot en met  15 november geduurd; ons 6,95 + 2,50 + 8,50 = 17,95 gekost (dat is 25% van de productprijs!) en ons uiteindelijk dus niets anders opgeleverd dan veel ergernis.

Kortom: dit was duidelijk een eenmalige ervaring met Telsell. Eens maar absoluut nooit meer.

Getagd met