internet+bellen, deel 4

Heb vandaag maar weer eens met KPN gebeld over mijn probleem m.b.t. het niet online kunnen raadplegen van mijn rekeningen (zie hier voor eerdere info hierover).

Uiteindelijk kan een aardige dame me melden dat KPN nog veel meer problemen heeft met het online op het scherm krijgen van de rekening-informatie. Ze verwijst me uiteindelijk naar een andere website (breedbandportal.kpn) die ik oorspronkelijk ook wel gebruikte voor mijn directAdsl-aansluiting en inderdaad: daar kan ik netjes mijn rekeningen bekijken voorzover ze betrekking hebben op mijn internetplusbellen aansluiting (en ook de voorgaande rekeningen over mijn directAdsl-aansluiting).
Ze meldt ook zelf (als internetplusbellen gebruiker) alleen op deze manier de rekeningen en lopende kosten te kunnen zien.

Blijf ik me afvragen waarom de andere hulpverleners via email en telefoon me niet eerder van deze optie op de hoogte hebben kunnen stellen en ik vier maanden heb moeten zeuren per email en anderszins om uiteindelijk een specificatie van mijn rekeningen te kunnen inzien.

Blijkbaar weet bij KPN de linkerhand niet wat de rechterhand doet….